1.1 Predávajúcim je spoločnosť AZOV s.r.o., Kollárova 38, 97401 Banská Bystrica, ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súduBanská Bystrica, Oddiel : Sro , Vložka číslo : 23357/S, IČO: 46 924 311 , DIČ:2023651410, tel. +421905549343, e-mail: info@etiketka.sk.
1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorápomocou web aplikácie kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.
1.3 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.4 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.
6. DORUČENIE TOVARU
6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných možností v objednávke.
Doprava v rámci Slovenska je prostredníctvom Slovenskej pošty 2. triedou a to nasledovne: do sumy
objednávky 25 EUR - 2.60 EUR, nad 25 EUR je preprava BEZPLATNE. Slovensku poštou 1. triedou do sumy objednávky
30 EUR poštovné 2.90 EUR, nad túto sumu je poštovné BEZPLATNE.Pre krajiny EU(okrem CZE) je do sumy objednávky
39.99 EUR cena prepravy 4.7 EUR, pre Českú republike 4,50 EUR do sumy 34.99 EUR , nad 34.99 EUR je
prepravné BEZPLATNE. Osobný odber je možný po dohode v mieste sídla predávajúceho v Banskej Bystrici.
Tieto podmienky prepravy sú platné od 1.6.2022.
6.2 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje
dodanie tovaru na určené miesto.
6.3 Výrobok je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru
skontrolovať neporušenosť zásielky.
6.4 Spolu s výrobkom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.
Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na použitie.
6.5 Za výrobok zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Výrobok sa považuje za prevzatý
kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
6.6 Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného výrobku kupujúcemu zavinené prepravcom.
Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca.
Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového výrobku kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.
6.7 V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že máme nedostatok výrobkov a tak Vami objednaný tovar
Vám môžeme dodať v niekoľkých balíkoch, pričom poštovné a balné platíte ako za jeden balík.
6.8 Ak bude z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve potrebné dodávku
tovaru opakovať, predávajúci si vyhradzuje právo opätovne doručiť
tovar kupujúcemu až po zaplatení nákladov na doručenie.
6.9 V prípade neprevzatia doporučenej zásielky v lehote, alebo nedoručenie zásielky vzniklo
uvedením nesprávnej, alebo neúplnej adresy kupujúcim, na opätovné zasielanie doporučenej
zásielky je kupujúci povinný doplatiť výšku poštovného - v cene je zahrnuté poštovné a balné.
Zásielka bude zaslaná až po uhradení danej čiastky na účet predávajúceho.
7. ODSTÚPENIE OD VYBAVOVANEJ OBJEDNÁVKY
7.1 Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky a to
do termínu zaplatenia kúpnej ceny v zmysle §7 ods. 6 písm. c zákona 102/2014 Z.z..
7.2 Po termíne úhrady nie je množné odstúpenie od objednávky nakoľko je výrobok vyrábaný podľa osobitej
požiadavky spotrebiteľa .
8. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE
8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými
ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.
8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov.
Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra).
8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry,
dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s výrobkom zaslať aj popis vady.
8.5 POSTUP REKLAMÁCIE:
8.5.1. Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku.
8.5.2. Poslať produkt späť na adresu firmy predávajúceho
9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
9.1 Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či zákaznícke registrácie
prostredníctvom internetového obchodu etiketka.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so
zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej ako „ZOOÚ").
9.2 Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z.
súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia
kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po úspešnom vybavení
objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií,
vedení účtovníctva a pod.), a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním.
Osobné údaje sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má právo na prístup
k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Predávajúci neposkytuje,
nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich
prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v
minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.
9.3 Vykonaním registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod etiketka.sk,
zákazník súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov predávajúci,
prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou určený sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala,
zhromažďovala a uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii.
Zákazník tiež uskutočnením zákazníckej registrácie a/alebo zaškrtnutím súhlasu so zasielaním noviniek akoukoľvek
formou pri odosielaní objednávky, udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním
týchto jeho osobných údajov pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným
partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje súhlas s tým, aby
predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania,
posielali zákazníkovi obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z.
o reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu: meno,
priezvisko, dátum narodenia, adresa, telefón, e-mail, pohlavie. Zákazník má právo na prístup k
svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.
9.4 Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe,
s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané
v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru (najmä Slovenská Pošta). Súhlas so
spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho
kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou,
telefonicky alebo elektronicky na e-mail info@etiketka.sk. Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde
zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie. Zákazník má podľa zák. č. 122/2013 Z.z. v súvislosti so
spracovaním osobných údajov najmä nasledujúce práva: Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho
vyžadovať: a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané, b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme
informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý
až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom
spracúvania a vyhodnocovania operácií, c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z
ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie, d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov,
ktoré sú predmetom spracúvania, e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo
neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, f) likvidáciu jeho osobných údajov,
ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje,
môže požiadať o ich vrátenie, g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo
k porušeniu zákona, h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti,
ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby. Zákazník má právo u predávajúceho na
základe písomnej žiadosti namietať voči: a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo
budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu, b) využívaniu osobných
údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.
10. ZÁVEREČNÉ INFORMÁCIE
10.1 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia, Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
10.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich základe sa riadia právnymi predpismi
platnými v Slovenskej republike. V Banskej Bystrici, dňa 31.3.2017